service gsm profesional - reparatii gsm - decodari gsm - deblocari gsm - reparatii telefoane mobile
Home Despre noi Oferta Download F.A.Q. Contact

F.A.Q.



Data: 2008-04-10 22:17:26
Intrebare: Cit costa constatarea defectului unui telefon,depinde ea de tipul telefonului?
Raspuns: Intotdeauna constatarea este gratuita si se face pe loc indiferent de tipul telefonului gsm adus la reparat.In caz ca se intimpla sa nu va putem ajuta veti fi indrumat catre alti parteneri unde va puteti repara telefonul mobil,daca acest lucru este posibil.Suntem mai tot timpul online pe messenger,yahoo id "soringsm" , si va stam la dispozitie cu raspunsuri la intrebari si putem incerca a face o constatare a defectului la distanta.
Data: 2008-04-10 03:03:39
Intrebare: Ce intelegeti prin Service Gsm Profesional?Sunt atatea firme si serviceuri profesionale....
Raspuns: Profesional... inseamna ca stim ceea ce facem,ca atunci cind plecati nu trantiti usa iar cind reveniti o faceti cu incredere si placere. Cu 11 ani de experienta in domeniul "reparatiilor gsm" si studii superioare de specialitate in domeniul comunicatiilor mobile si prin sateliti,precum si prin numarul de clienti care pleaca multumiti indraznim sa spunem "SorinGsm-Service Gsm Profesional".
Data: 2008-04-10 02:34:49
Intrebare: Cat dureaza reparatia unui telefon mobil gsm adus in service?
Raspuns: De obicei telefoanele se repara pe loc, in limita timpului disponibil pentru defecte clasice cunoscute.In general daca se aduce telefonul pina in ora 16.00 in service si acesta necesita inlocuirea unor componente (display,banda,carcasa,conector...etc)se vor comanda piesele respective si reparatia se va face in aceeasi zi.Pentru defectele care nu au putut fi descoperite la constatare durata reparatiei va fi de la 2 la 10 zile lucratoare sau chiar un timp mai indelungat;alegerea este a clientului daca vrea sa continuam cercetarea defectului si reparatia echipamentului, iar daca nu, acesta il poate ridica oricand din service,platind doar costul interventiei pina in acel moment.
Data: 2008-04-10 02:15:22
Intrebare: Se acorda garantie?Si daca da, cit?
Raspuns: Termenul de garantie acordat pentru reparatie este de 3 luni ,in conformitate cu prevederile OG 21/92 si HG 394/95.Garantia se acorda numai pentru defectul care a fost remediat de catre noi.Societatea nu raspunde pentru eventualele defecte ascunse ale telefonului adus la reparat,in consecinta pentru telefoanele care prezinta urme de contact cu lichide nu se acorda garantie.
Data: 2008-04-10 01:09:01
Intrebare: Ce rol are functia "Cautare telefon" si cum o folosesc?
Raspuns: Aceasta functie a fost creata pentru a va ajunta sa obtineti informatiile necesare in cel mai scurt timp;astfel daca aveti de reparat un anumit telefon tipariti numele lui si veti obtine informatiile necesare cu preturile pentru interventiile software (decodari,deblocari,rescriere soft) cit si preturile cu piesele si accesoriile disponibile pentru telefonul dumneavoastra,preturi ce includ manopera si tva.
  • Samsung Galaxy A8 şi Galaxy A8+ (2018) primesc o recenzie prematură înainte de lansare; Am aflat totul despre cele două telefoane! (Video)
  • Turul Magazinelor #351: Nokia 8 la cel mai bun preţ de până acum, reduceri de mii de lei la televizor, espressor şi multe altele
  • UMIDIGI C Note 2: Design plin de lacune, cu butoane "tamburină"
  • Google Pixel 2 XL: Conectivitate - viteze excelente, anulare perfectă a zgomotului de fond
  • Orange anunță o cameră video ce filmează la 360 grade; se numește Orange Live Cam și aduce port USB Type-C/microUSB
  • mai multe... >>   
    SamsungSamsung
    NokiaNokia
    MotorolaMotorola
    LGLG
    AlcatelAlcatel
    SiemensSiemens
    Sony EricssonSony Ericsson
    SagemSagem
    HtcHtc
    BlackBerryBlackBerry
    NecNec
    PanasonicPanasonic
    SharpSharp
    VodafoneVodafone
    HuaweiHuawei
    iphoneiphone

    Home    :    Despre noi    :    Oferta    :    Download    :    F.A.Q.    :    Contact

    Copyright © Covalcic Ioan 2008 | Service Monitoare
     www.RegieLive.ro